Woensdag 26 april - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Raymond - WaarBenJij.nu Woensdag 26 april - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Raymond - WaarBenJij.nu

Woensdag 26 april

Blijf op de hoogte en volg Raymond

28 April 2017 | Indonesië, Candidasa

Vandaag geen trip met Donald of Tirta, maar onze eigen trip. Na een stevig ontbijt de wandelschoenen aan en wandelen maar richting het dorp. Even heerlijk naar het strandje hier, al is er na de verbouwing niet veel over. Door een hele lange steeg komen we bij het strandje. Al snel staan we aan het begin van de pier, met voor ons een heel groot wit hart. Met eronder I love Candidasa. Voor ons is dit nieuw en de kinderen rennen er snel op af. Aan weerskanten van het hart kan je de pier verder aflopen. Op het einde staan twee bale's. Dat zijn een soort open huisjes met alleen een vloer en een dak. Hier heerlijk gezeten en genoten van het uitzicht. Elk kind nog zijn bijzondere foto moment in het Bale en daarna zijn we weer verder gegaan. Onderweg vele vragen of we nieuwe horloges of zonnebrillen willen, nee sorry we hebben. Kan altijd nog meer zeggen ze dan. Transport nodig, nee sorry jongens we gaan lopen :) . Heerlijk gelopen en bij Pondok Bambu wat gegeten en gedronken, weer genieten van alles om ons heen. Heerlijk gelopen naar het winkeltje van Donald, weer bijzondere en speciale mensen gesproken en weer gezien. Onverwachts een bakkie bij Donald gedaan, zijn nieuwe projecten in huis en tuin bewonderd, neefjes die op bezoek kwamen om te spelen. Na een tijdje weer heerlijk gewandeld, onderweg gewinkeld en alle verkoop en transport vragen weer overleeft. Wat een belevenissen voor de kinderen en voor ons een genot om te zien wat er is veranderd. Bij de New Queen weer vrienden opgezocht en wat gedronken. Daarna heerlijk weer naar ons resort,genoten van een paar uurtjes in het dorp en nu snel afkoelen in het zwembad. Lekker eten en naar bed.