Vrijdag 28 april - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Raymond - WaarBenJij.nu Vrijdag 28 april - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Raymond - WaarBenJij.nu

Vrijdag 28 april

Blijf op de hoogte en volg Raymond

01 Mei 2017 | Indonesië, Candidasa

Vandaag hadden we eigenlijk niks gepland, maar zoals altijd op Bali veranderd alles voor je het zelf door hebt. Zo zit je nog lekker aan het ontbijt en zo heb je onverwachts visite en appt de volgende of we op de koffie willen komen :) uhm ja oké alle plannen en hoppa oké. Mister Bali en zoon Robin, goede vrienden van ons kwamen even langs om te praten met een bakkie erbij. Voelt wel erg ongemakkelijk als je aan het ontbijten bent. Maar hier heel normaal. Gezellige ochtend zo gehad, Ryan die heerlijk het hele zwembad kan benutten. Nog even zogenaamd grapjes maken met papa en hem intussen in het water gooien met kleding en al. In de middag zijn we opgehaald door Janjir om bij hem, vrouw Daarna en kinderen Yola en Rika, kinderen van Sama-Sama, de middag door te brengen. Klein stukje met de auto en aan derand van het oerwoud stoppen en verder lopen. Tussen de palmbomen, bananen bomen en de vele beesten. Erg leuk met de helden op sokken hier, gaat nog wat worden. Hele lieve mensen zijn dit, warm onthaal met koffie, thee, gebakken banaan. Opa en oma die her en der kijken, lachen, je weg sturen tijdens foto's maken. Wat een schatten van mensen. De lekkernijen uit Nederland mochten niet ontbreken. De tukkies en tikkels waren zo op, zelfs door opa zonder tanden. Andere oma kwam ook nog even langs. Een mooi moment om iets bijzonders voor te stellen, een generatie foto. Had wel wat uitleg nodig maar we hebben twee keer drie generaties op de foto kunnen zetten. Kinderen door het dolle vanwege alle dieren. Het varken met biggen, de koeien, nog meer varkens, babyvogels in een nest, de enge honden, de baby kuikens en ja zelfs de kippies......tja die kippies...een beest waar Hailey compleet verliefd op is geworden, waar ze een uur mee gezeten en gelopen heeft, het beest had gelukkig negen levens. Onafscheidelijk Hailey en haar kippie, mama ga je mee naar huis want kippie wil naar huis. Kippie is van mij mama. Al die beesten vasthouden en aaien brr, maar even goed cola drinken en opletten deze dagen.....Kokosnoten die uit de boom worden gehaald, het melk proeven en kokos eten. Groot land vol met limoen, koffie, Kokosnoten, bananen, jackftuit en zelfs palmwijn bomen. Na drie uurtjes de kinderen, maar ook Dika, Yola, Ratna moe van het heen en weer lopen en rennen. Terug op Dasa Wana nog even anderhalf uur poedelen in het zwembad. Wat een bijzondere dag weer