Maandag 24 april - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Raymond - WaarBenJij.nu Maandag 24 april - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Raymond - WaarBenJij.nu

Maandag 24 april

Blijf op de hoogte en volg Raymond

25 April 2017 | Indonesië, Candidasa

Vanmorgen om zes uur zaten we buiten al heerlijk te genieten van de geluiden, de beesten, de bloemen en noem maar op. Kids heerlijk novum slaap hebben een goede nacht gehad. Kinderen bijna niet wakker te krijgen. Al snel met elkaar hier genieten, maar vooral voor de kinderen waar zijn we, wat is hier, wat zie ruik en hoor ik. Samen ontbijten en al snel was iedereen foetsie. Mama waar ik mijn zwembroek, mijn badpak, mijn bandjes, mijn zwembroek, maham maham schiet nou op. Zo apart zo zit je aan het ontbijt en nog geen half uur later lig je in het zwembad. Ryan die zijn gang gaat in het water, heerlijk, de tweeling hield het bij het trapje en kwam niet verder. Harvey die aan de kant staat staat en vanuit het niets ineens het diepe inspringt...Harvey bang voor water, nou toen op dat moment even niet, tot hij kopje onder ging en even schrok. Gelukkig was deze mama heel dichtbij toen hij sprong. Harvey meteen genezen en was niet meer bij de trap weg te slaan.Tirta, Nyoman en nichtje op visite, hadden allemaal lekkere dingen mee van de ceremonie. Later Donald nog op bezoeken het program van morgen besproken. Ray vandaag het dorp nog in, jeetje wat is er veel veranderd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raymond

Niet nodig

Actief sinds 10 April 2017
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 7672

Voorgaande reizen:

22 April 2017 - 07 Mei 2017

Bali 2017

Landen bezocht: